close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטיפים הכי חשובים בבחירת חברת קייטרינג

מערכת שורשכח חשוון, תשפג22/11/2022

החולשה הבולטת בהזמנת מגשי אירוח זה שיש מבחר עצום. החוכמה היא לבחור נכון...

תגיות:
צילום: דליס מגשי אירוח
מה ייחשב כאירוע קטן ואיך נערכים בהתאם? אירועים קטנים לרוב יהיו אירועי בופה, פינגר פוד או צלחות קטנות. הרעיון המרכזי העומד מאחורי זה, שהאירוע יהיה יותר משמעותי וחשוב מהאוכל. כמו למשל אירועי חברה.באירועים מסוג זה הדבר העיקרי בו, היא היכולת של האנשים לתקשר אחד עם השני. הם לא יושבים סביב שולחן כמו באירוע גדול. ולכן בסוג כזה של אירועים, ההמלצה הכי טובה היא מגשי אירוח. בתוך המגשים מניחים כוסיות קינוח קטנות, שאפשר לאכול אותם בביס תוך כדי עמידה או הליכה במרחב. אלו מנות שלא דורשות מהאנשים לחפש מקום לשבת. מגשי אירוח זה כמו להזמין אוכל ממסעדה, זה מגיע ארוז
צילום: דליס מגשי אירוח
ומוכן לאכילה וכל מה שצריך לעשות זה לפתוח את האריזה ולהתחיל לאכול ובעיקר להינות מהאוכל.אחד היתרונות הכי בולטים במגשי אירוח זה המחיר, זה זול באופן משמעותי מאירוע שצריך להרים ולהפיק. באירועים גדולים צריך לדאוג למלצרים, בופה ועוד.חשוב להדגיש כאשר מזמינים קייטרינג בסגנון מגשי אירוח, אתם אלו שתצטרכו להתעסק עם האירוע. אם זה לסדר את המגשים על השולחן. לדאוג שיהיה לכולם צלחות ומפיות. ושהאורחים יוכלו לאכול בצורה נוחה מבלי שיחסר דבר. מגשי אירוח המוזמנים מראש הם אילו שיהיו באירוע, על פניו נשמע ברור. אבל אם נזכרתם ברגע האחרון שאתם חייבים להזמין עוד סלט קינואה, או סנדוויצ'ים עם סביח. תזכרו שזה כבר מאוחר מידי, ועליכם לקחת זאת בחשבון. מה שהזמנתם לאירוע זה מה שתקבלו.

האם קיים הבדל בין אירוע קטן לאירוע גדול?
זה לא משנה אם מדובר באירוע בבית כנסת, או באולם, ואפילו במשרד. חברת קייטרינג מקצועית. היא זו שאחראית על המנות, והיא זו שתצטרך לייצר אותן במקצועיות ובאמת לא משנה מה גודל האירוע.הדגש הוא אותו דגש, גם על הפרטים הגדולים וגם על הפרטים הקטנים.ההבדל היחיד נעוץ בכמות המנות. באירוע גדול מן הסתם הכמות תהיה גדולה יותר לעומת אירועים אינטימיים וקטנים יותר.

להיות בקשר הדוק עם מנהל חברת הקייטרינג – למה זה חשוב?
במהלך ההכנות לאירוע, ההמלצה היא לשתף את מנהל הקייטרינג בכמה דברים חשובים שכדאי לשים עליהם דגש.האם יש אנשים רגישים למאכלים מסוימים ועל כן חשוב לוודא את הפרט הזה לפני ההזמנה. לדוגמא כמה צליאקים יש באירוע, האם יש צמחוניים, טבעוניים ועוד.אלו דברים שבלעדיהם האירוע לא יוכל להתקיים כמו שצריך. אותו אורח הרגיש לגלוטן לא ירגיש בנוח אם הוא לא יוכל לאכול מהמאכלים. ואם אין מאכלים מיוחדים לצליאקים, בקשו מהמנהל שיכין מנות נקיות מגלוטן. זה פתרון מושלם וכך האורח יוכל לאכול וליהנות כמו שאר האורחים באירוע.גיוון במנות – כשאתם בונים את התפריט יחד עם הצוות, תשתדלו שאתם לא יותר מידי מתאימים אותו לטעם האישי שלכם. כלומר תגוונו במאכלים. אם לצורך העניין אתם לא אוהבים דגים, זה לא אומר שאחרים גם לא יאהבו.שעות האירוע – אירועי בוקר, צהריים וערב הם שונים מאוד. בשעות הבוקר אנשים יאכלו בשרים ומזונות כבדים. מה גם שברוב אירועי הבוקר אנשים חוזרים למקומות העבודה, ולא תרצו שהם ירגישו תחושת כבדות ועייפות בגלל הבשר המעושן שאכלו באירוע. כך גם באירועי ערב, חשוב שהמנות יהיו תואמות שעה ושהאורחים ייצאו שבעים ובעיקר מרוצים מהאירוע.

הדרך הכי מהירה לבחור מגשי אירוח
טרנד מגשי אירוח כאן והוא תפס תאוצה, אנשים הבינו שקלילות היא שם המשחק. אירוע גרנדיוזי כבר לא חלק מהתפריט, בטח אם מדובר בכמות מוזמנים קטנה . מספיק כמות מבוקרת שתכיל את אבות המזון ותהיה טעימה ומגוונת. אחת הדרכים המהירות והקלות לבחור מנות היא לגשת לאתר הקייטרינג ולדוג את המנות שהכי תפסו לכם את העין. רוב חברות הקייטרינג מחזיקות באתר קל ונוח לשימוש. ליד כל מנה תראו פירוט מדויק ומה היא מכילה, מה הכמות המינימלית להזמנה וכמובן תמונות של המנה המוגשת.

אופציה נוספת ,לברר עם החברה האם אפשר להגיע ולטעום מן המנות לצורך החלטה מושכלת ונבונה.

החולשה הבולטת בהזמנת מגשי אירוח זה שיש מבחר עצום. החוכמה היא לבחור נכון.

איך עושים זאת? קייטרינג דליס תשמח לסייע ולייעץ לכם בנושא. יש לנו מגוון מזונות שיעשירו את האירוע שלכם. צרו עימנו קשר 053-5003354
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה